Metodyka
Podstawowym celem, którym się kierujemy pomagając klientom, to dostarczanie im rozwiązań, których oczekują ale również tych, których potrzebują – za każdym razem dostowanych do indywidualnej sytuacji Klienta. Dlatego kluczowym czynnikiem dla powodzenia każdego projektu doradczego jest jak najdokładniejsze poznanie przyczyn, dla których został uruchomiony.
Najprostszą metodą jest oczywiście zapytać o to zleceniodawcę. I tak robimy. Ale to czego się dowiadujemy, to zwykle wierzchołek góry lodowej. Wypracowane przez nas przez lata doświadczeń metody pozwalają nam dotrzeć do samego sedna problemu. Potem jest już “z górki” – standardowe i autorskie analizy danych liczbowych, analizy procesów (uzależnione od poziomu dojrzałości procesowej firmy), obserwacje, analizy layoutów, symulacje – prowadzą do proponowanych rozwiązań. Audyt logistyki to tylko i aż diagnoza stanu logistyki w firmie. Na wszystkie zdiagnozowane dolegliwości przepisujemy recepty – propozycje zmian, które doprowadzą do uzdrowienia organizacji.
Kolejnym naturalnym następnym krokiem jest wsparcie firmy we wdrażaniu rekomendowanych zmian, o ile sama nie posiada odpowiednich zasobów.m